IMG_24461
Της ζήτησα να μου πει δύο λόγια για την yoga. "Τι να πω μωρέ; Τι κάνω; Άντε να τα πω" και σκάει στα γέλια. "Θα σου πω τα κλασικά".

Η Τζίνα Ρωμοσίου πρώτα απ' όλα είναι φίλη. Με διάθεση αυτοσαρκασμού προσπαθεί να μας συστηθεί. Θα την βλέπουμε συχνά στο Sugargreece.

Τζίνα, συστήσου.

Tα τελευταία 8 χρόνια ασχολούμαι με το personal training ως fitness instructor, yoga and pilates teacher. Αποφοίτησα από το Τ.Ε.Φ.Α.Α Αθήνας, εκπαιδεύτηκα στο σύστημα της hatha yoga στο Mysore, στην India κι έχω παρακολουθήσει pilates workshops.

 

Τι είναι για σένα άσκηση;

Για εμένα η άσκηση κι ο υγιής τρόπος ζωής ειναι lifestyle. Αυτό ακριβώς έχω στόχο να μεταφέρω και στους ασκούμενους μου. Ένα healthy lifestyle περιλαμβάνει όχι μόνο την σωματική άσκηση αλλά και τη διατροφή, την ξεκούραση, την ψυχική και πνευματική ισορροπία . Εμπλουτίζω την καθημερινότητα μου με ερεθίσματα που βελτιώνουν τα παραπάνω, έτσι έχω έναν πιο ποιοτικό τρόπο ζωής.

Πως είναι μια μέρα σου; όχι πως θα την ακολουθήσουμε δηλαδή.

"Η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί" λέει η παροιμία. Είδες κλισεδάρα έ; Γι' αυτό ξεκινάω τη μέρα μου με ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό, ενώ τα συχνά, μικρά, υγιεινά γεύματα με βοηθούν να κρατώ την ενέργεια μου ψηλά. Στο κομμάτι της άσκησης τώρα, αγαπώ να εναλλάσσω το είδος της άσκησης από μέρα σε μέρα, ανάλογα με τη διάθεση, τις ανάγκες και το χρόνο που διαθέτω. 

Κοίτα, πες μου για την yoga

Προσωπικά τα 3 τελευταία χρόνια, η μεγάλη μου αγάπη ειναι η yoga στην οποία εξασκούμε σε καθημερινή βάση . Η yoga μέσω της πρακτικής εξάσκησης και του διαλογισμού ειναι ένα μονοπάτι με πολλούς παράδρομους. Το κύριο μονοπάτι οδηγεί στην ανακάλυψη του ίδιου μας του εαυτού  και μέσω αυτού ανακαλύπτουμε και τη σύνδεση που επιθυμούμε να έχουμε με το περιβάλλον γύρω μας. Αυτό δεν είναι κλισέ είναι πραγματικότητα.

 

Πόσο χρόνο θέλω 

Δεν θες χρόνο, διάθεση και κίνητρο θες.  Ένας συνδυασμός από 20'-45 ' λεπτών  πρακτικής και το λιγότερο 10' λεπτά διαλογισμό ημερησίως, αρκούν να αυξήσουν την αντίληψη μας. Σαν Τζίνα, επιλέγω να κάνω και προπονήσεις που είτε βελτιώνουν τη φυσική μου κατάσταση (τρέξιμο, κολύμπι) είτε ενδυναμώνουν το μυικό μου σύστημα ( functional training , προπονήσεις με αντιστάσεις , pilates).  Η αναπλήρωση της ενέργειας που σπαταλάμε κάθε μέρα ειναι πολύ σημαντική , γιαυτό 7-8 ώρες ύπνου και κάποια power naps μέσα στην ημέρα ειναι απαραίτητα.

 

Share